Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

θα σου πω αν με ακούσεις

Ζούμε σε μια εποχή που, δεν χρησιμοποιούμε στο έπακρο ,ούτε καν στο minimum κάποιες αισθήσεις. Έχουμε θέσει σε αχρηστία τις δυνατότητες μας. Θα γίνω πιο συγκεκριμένη και λιγότερο γκρινιάρα..
Η επαφή με κόσμο όσο μεγαλώνεις σε κάνει πιο παρατηρητικό, και πιο εύστοχο στη κρίση..Έτσι καθ' ότι ''πιπίνι'' και έχοντας μιλήσει με πολύ κόσμο, το βασικό πρόβλημα που έχω εντοπίσει είναι η αδυναμία ακοής.. Για να είμαι ξεκάθαρη αναφέρομαι σε άτομα που ιατρικά και βιολογικά το σώμα είναι υγιές και λειτουργικό. Επανέρχομαι λοιπόν στο πρόβλημα με την ''ακοή'' .Πολύ συχνά, μιλάμε με άτομα και εκεί που αναφέρουμε κάτι που θέλουμε και έχουμε ανάγκη να μοιραστούμε (πρόβλημα, ζόρι, χαρά) αντιμετωπίζουμε όχι απλά ένα άτομο που δεν μας ακούει, αλλά κάτι χειρότερο. Ένα άτομο που έχει την ανάγκη να καλύψει αυτό που είπαμε με κάτι δικό του που θεώρει μεγαλύτερο ͘ χειρότερο ή καλύτερο
-Άσε απολύθηκα..
-Ναι , ε ; Τι να πω και γώ που δουλεύω σαν σκυλί και δεν μου φτάνουν τα λεφτά και ήθελα να πάω στον τελικό του Εurobasket και τα εισιτήρια είναι ''στον Θεό''.

….υπάρχει πολλές φορές και απάντηση με άσχετο θέμα με το δικό μας:
-Ρε συ χτύπησα το πόδι χθες και είμαι με χάπια.
-Ναι, ε ; Άκου να δεις τι συνέβη..χθες όχι μόνο η κομμώτρια μου δεν πέτυχε το μαλλί αλλά με διέγραψε στο facebook ο Τάκης.

Τι είναι όλος αυτός ο παραλογισμός ;  Εγωισμός ; Ανάγκη να μιλήσω τώρα που έχω καποιον γιατί δεν έχω που να τα πω; Απλή γκρίνια και μιζέρια;
Ο περισσότερος κόσμος, δυστυχώς ,δεν ακούει ,και αυτό βλάπτει όχι μόνο την επικοινωνία  με τον υπόλοιπο κόσμο αλλά και με τον ίδιο του τον εαυτό..

Ακούω σημαίνει αντιλαμβάνομαι τους ήχους με το αφτί, αλλά και πληροφορούμαι, λαμβάνω χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί να μου ομορφύνουν τη μέρα , το μυαλό , θα με κάνουν πιο χρήσιμο στο συνομιλητή μου που θέλει ένα στήριγμα και μια βοήθεια, είτε αυτός είναι συνάδελφος, σύντροφος, γιος ή γονιός
Κάπως έτσι φτάνεις στη μοναξιά ,

γι' αυτό άκου, μίλα μόνο όπου σε ακούν, και κυρίως μείνε όπου σε ακούν
-Έχεις πει σ'αγαπώ και δεν ακούστηκες;(..πες το στον εαυτό σου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.